vliegen in de USA - Reisverslag uit Oss, Nederland van Michael Zoontjens - WaarBenJij.nu vliegen in de USA - Reisverslag uit Oss, Nederland van Michael Zoontjens - WaarBenJij.nu

vliegen in de USA

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

14 April 2012 | Nederland, Oss

Dag vrienden.

De theorie zit er inmiddels alweer drie weken op. Tijd voor het vervolg:

Op maandag 16 april 2012 zal ik vertrekken naar Mesa, bij Phoenix. Dit is in Arizona, VS.

Hier vindt het "Single Engine Piston" deel van mijn opleiding plaats.
Dat wil zeggen dat ik daar met kleine éénmotorige 'sportvliegtuigjes' zal gaan vliegen, met als doel het halen van mijn CPL : Commercial Pilot License (een vliegbrevet dus). De planning is dat ik op 8 september 2012 weer terug naar Nederland zal keren, voor het "Multi Engine" gedeelte van mijn opleiding (twee-motorig).

Tijdens mijn verblijf in de VS zal ik, net als toen ik in Nieuw Zeeland en Australië zat, geregeld beschrijven hoe het met me gaat, via deze website.

Tot in september allemaal!

Michael.

  • 14 April 2012 - 20:42

    Rens:

    Heel veel succes man! Dat gaat helemaal goed komen :)

  • 14 April 2012 - 20:52

    Joep:

    Heel veel plezier en succes!
    Tot over een tijdje dan maar weer..

  • 14 April 2012 - 20:59

    Chantal:

    Come say hi in LA!

  • 14 April 2012 - 21:09

    Marianne En Tom Sam:

    Heel veel plezier. we gaan je volgen.

  • 14 April 2012 - 22:09

    Oma Zoontjens:

    ik zal het weer bijhouden oma

  • 14 April 2012 - 22:37

    Lonneke Boeijen:

    Ik ben heel erg benieuwd naar je belevenissen deze keer. Alvast een hele goede reis voor maandag en heel veel succes!

  • 14 April 2012 - 22:37

    Lonneke Boeijen:

    Ik ben heel erg benieuwd naar je belevenissen deze keer. Alvast een hele goede reis voor maandag en heel veel succes!

  • 15 April 2012 - 07:53

    Frans En Ria:

    Heel veel plezier,en heel veel succes.
    We zullen weer met plezier de berichten volgen,groeten van ons CIAO!!!!

  • 15 April 2012 - 08:35

    Pauline:

    Leuk! Ik ben benieuwd! :)

  • 15 April 2012 - 09:06

    Theo Verheul:

    Succes Michael .
    Zouden ze daar ook kerstbomen hebbeb ?

    Tot horens

  • 15 April 2012 - 09:21

    Leonie En Gerard:

    hoi MIchael,
    Natuurlijk gaan we je verslag weer bijhouden. We wensen je heel erg veel succes daar met het vervolg van je study. Maar ook veel plezier.

  • 15 April 2012 - 13:01

    Harrie Van Der Meijs:

    Michael,

    Veel succes daar in de States en wij wachten met gezonde spanning op je verdere belevenissen.

    groetjes,
    Ome Harrie-Tante tonny

  • 15 April 2012 - 20:51

    Rien En Jeanne:

    Hallo Mike,nogmaals een goede reis en het allerbeste met je opleiding.Heel veel succes,en we blijven je volgen maar dat weet je wel.Heel veel groeten uit mooi Rooi!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 16 April 2012 - 16:34

    Zusje Boeruh:

    Toi Toi Toi!

    Tot over 5 maandjes!
    Liefs van Yvonne


  • 17 April 2012 - 20:54

    HARRY S:

    Hai Michael .
    Doe je best man dan gaat het lukken , net als met de theorie .
    ( trouwens ook net als met de chute's ze doen het perfect
    Sucses .
    Harry S.

  • 18 April 2012 - 13:21

    Karin Verhoeven:

    Hey Michael,
    Ik hoorde van een trotse vader dat je in Amerika zat. Heel veel succes en natuurlijk plezier. Maak er een mooie tijd van.
    Gr. Karin (oud collegaatje)

  • 19 April 2012 - 10:13

    Liesbeth Gloudemans:

    En? Goede vlucht gehad? Ik kijk uit naar je verhalen!

  • 20 April 2012 - 20:39

    Gerrit:

    succes Michael,

    benieuwd naar je belevenissen,

    tjeuuu

  • 23 April 2012 - 13:44

    John Van Heukelom:

    Succes en ik volg je op de site

  • 26 April 2012 - 17:02

    Dolf En Riky:

    Hallo Michael
    Heelveel succes en een fijne tijd daar.
    Wel wat laat maar wel gemeend.
    Groetjes
    Dolf en Riky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 668
Totaal aantal bezoekers 93806

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 08 September 2012

vliegen in de USA

11 November 2010 - 17 Juni 2011

Nieuw Zeeland en Australië

Landen bezocht: