Bijna weg / almost gone - Reisverslag uit Oss, Nederland van Michael Zoontjens - WaarBenJij.nu Bijna weg / almost gone - Reisverslag uit Oss, Nederland van Michael Zoontjens - WaarBenJij.nu

Bijna weg / almost gone

Door: Michael Z

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 November 2010 | Nederland, Oss

*---For English see below---*

Lieve vrienden en familie:

Welkom op 'mijn' reisverslag-site!

Via deze website zal ik jullie zo vaak mogelijk op de hoogte houden van mijn reis naar Nieuw Zeeland en Australië.
Natuurlijk weet ik nu nog niet hoe vaak ik in de gelegenheid zal zijn om op internet te kunnen.

Als je op de hoogte wilt worden gehouden van de berichten die ik hier schrijf, kun je jezelf op de mailing-lijst zetten bij het "Blijf op de hoogte"-blok op deze website.


Gisteren, donderdag 4 november heb ik mijn ticket definitief geboekt. Aanstaande donderdag, 11 november 2010, zal ik vanaf Amsterdam, via Dubai en Sydney, naar Christchurch Nieuw Zeeland (NZ) vliegen.
In NZ zal ik tot 25 februari 2011 blijven: dan vlieg ik terug naar Sydney, om vervolgens op 16 juni 2011 weer terug te keren naar NL.

Tijdens mijn verblijf in NZ en Aus is het de bedoeling dat ik hier en daar wat ga werken om de hele reis te bekostigen. Hiervoor heb ik zgn. 'working holiday' visa aangevraagd. Die van Aus was binnen een uur al toegewezen! Dat gaat tegenwoordig allemaal via de e-mail. Op het visum van NZ wacht ik nog (zonder visum mag ik NZ wel binnen, alleen niet werken).

Misschien zie of spreek ik jullie deze week nog. Voor de anderen: tot in juni!

Houdoe :)

Michael

-------------------------------------

Dear friends.

Welcome at this journey diary site!

Through this website I will keep you updated on my New Zealand & Australia trip, by posting messages as often as I will get the opportunity to enter the world wide web back there :P

Yesterday (Nov 4th) I purchased my ticket, so now the journey is definite. Next week Thursday, Nov 11th, I will fly to Christchurch NZ. Then, on Feb 25th 2011 I will continue to Sydney, and finally on June 16th 2011 I will have to leave Aus (from Sydney) and fly back to Holland.

During this trip I will try to find some jobs to finance the whole thing, and next to that of course hang out with my Aussie & Kiwi friends!

So if you are situated in NZ: Mike is coming down there!! If you are in Australia: be patient, Mike is going to come down there :)

Cheers from Oss, Holland!!

  • 05 November 2010 - 15:58

    Z:

    Ik mis de Tsjechische vertaling;)

  • 05 November 2010 - 16:10

    Jootje:

    we zullen genieten vd rust en een opgeruimd huis

  • 05 November 2010 - 16:12

    Sanne:

    mooie foto, en zelfs al een eerste verhaal!

  • 05 November 2010 - 18:48

    Liesbeth:

    Hoi Michael,
    Een hele fijne tijd daar aan de andere kant van de wereld. Geniet ervan. Ik zal je gaan volgen via de website.
    Groetjes Liesbeth

  • 06 November 2010 - 13:06

    Martin :

    Hey Michael,
    I really hope you will enjoy your trip to NZ and Aus.
    I wish you the best, and see you in june. Then we must make an appointment to make a flight.
    So, have fun,

    Uncle Joepie

  • 06 November 2010 - 18:40

    Matthieu:

    Kerel!
    Mocht ik je niet meer zien, heel veel plezier alvast!!
    Je moet wel voor mij in Aus de dingen die echt heel gaaf zijn ff opschrijven dan ga ik daar na jou ook nog heen!;)

    Succes en Have Fun!
    Houdoe he k*t!:P

  • 08 November 2010 - 14:44

    Ruud & Aad:

    Hallo Michael,

    Heel erg veel plezier op je reis door Nieuw Zeeland en Australië. We zullen regelmatig je reisverslag lezen en hopen op die manier van jouw bevinden te kunnen genieten.

    Groetjes,
    Ruud & Aad

  • 08 November 2010 - 15:46

    Gerdiene:

    hey michael
    heeel veel plezier en geniet er van ik ga je verslag zeker bij houden. groetjes kus

  • 08 November 2010 - 16:55

    Tano:

    tot over 7 maanden en veel plezier =)

  • 08 November 2010 - 22:32

    Marcel:

    Ha die Michael! Hoewel ietwat jaloers, wens ik je een top 7 maanden. Genier er van!!! En bij terugkomst verwacht ik mintens een stapel foto;s, filmpjes onder het genot van een lekker koel Nederlands biertje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oss

Nieuw Zeeland en Australië

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2011

het einde in zicht

27 April 2011

Cairns, Darwin, Alice Springs

13 April 2011

eindelijk weer backpacken!

30 Maart 2011

weekendje Melbourne

23 Maart 2011

Ozzie (Australie)
Michael

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 93841

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 08 September 2012

vliegen in de USA

11 November 2010 - 17 Juni 2011

Nieuw Zeeland en Australië

Landen bezocht: